„Pastebime, kad besikeičianti darbo rinka ir kandidatų įpročiai kuria naujus iššūkius, todėl personalo specialistai ieško sprendimų kaip pasiekti ir pritraukti kandidatus. Išskirtinis randu.lt veikimo principas per trumpą laiką pritraukė tokius klientus kaip: Circle K, Drogas, DPD, Hilton, Transcom, Sportland, APRANGA, Volvo, Express Market, Švaros Broliai ir daugelį kitų“, sako Paulius Vanagas, randu.lt bendraįkūrėjas.
MJJ fondas randu.lt įkūrėjams suteikė 40 000 Eur verslo vystymo investiciją.
randu.lt tai dviejų į Lietuvą iš Berlyno grįžusių klaipėdiečių sukurtas įrankis, kuris skaitmeninės rinkodaros, technologijų ir duomenų apdorojimo pagalba įmonėms pritraukia ne tik aktyvius, bet ir pasyvius kandidatus į atviras pozicijas. 2019 metais randu.lt išbandė jau 90 įmonių, kurioms buvo pritraukta virš 12.500 kandidatų.
randu.lt bendraįkūrėjai, Paulius R. ir Paulius V., pažįstami jau daugiau nei 15 metų. Po abitūros draugai pasirinko Berlyną, Vokietiją, kur baigė ekonomikos bakalauro studijas viename iš Vokietijos elitinių universitetų, kur buvo sukaupta įvairiapusė patirtis. Po studijų Paulius R. vadovavo žinomų HR ir FinTech startuolių plėtros ir augimo operacijų komandoms Berlyne, kai tuo pačiu metu Paulius V. kartu su privataus kapitalo investicinio fondo ir banko vadovais rūpinosi fondo portfelio plėtra, investicijų pritraukimu, skirtingo profilio įmonių įsigijimu ir pardavimu.
Jau studijų pradžioje abiems vaikinams tapo aišku, jog jie nori vystyti savo verslą Lietuvoje. Studijų metu nuotoliniu būdu įgyvendintas ekologiškų produktų E-commerce projektas, bei įvairūs konsultaciniai projektai pastatė pamatus šiandieniniam projektui. Bendradarbiaudami su žinoma personalo atrankų kompanija Vilniuje, Paulius R. ir Paulius V. padėjo jai įveikti personalo paieškos iššūkius pritaikę skaitmeninės rinkodaros principus. Matydami sėkmingus rezultatus šis kandidatų pritraukimo sprendimas buvo vystomas toliau ir nuo 2018 Spalio mėn. rinkoje pasirodė randu.lt vardu.
randu.lt tai įrankis, kuris pritraukia ne tik aktyvius, bet ir pasyvius kandidatus bei atlieka segmentuotą, pirminę kandidatų atranką. Visų pirma įrankis pasitelkia skaitmeninės rinkodaros principus, technologiją ir duomenis. Algoritmų pagalbą darbo pasiūlymai yra nutaikomi į tikslines auditorijas ir aktyviai skleidžiami ten, kur kandidatai praleidžia daugiausiai laiko – savo išmaniuosiuose, skirtinguose naujienų portaluose, soc. tinkluose bei kituose pamėgtuose puslapiuose. Suinteresuoti kandidatai patenka į interaktyvų atrankos procesą, kuris personalo specialistams suteikia galimybę identifikuoti ar kandidatas atitinka keliamus reikalavimus dar prieš peržiūrint CV.